FACILITY BESZERZÉSEK
ÉPÜLET MŰKÖDTETÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ BESZERZÉSEK
takarítás, elektromos karbantartás, gyárterületi padlófestés,
örzés-védés, klímatisztítás, tűzvédelem, daru vizsgáztatás, hóeltakarítás, ....
Időpont, helyszín: | 2021. május 18. Budapest |
Szakmai vezető: | Hackenberger Erika |
Részvételi díj: | 82.000 Ft/fő +ÁFA |
Kedvezmény lehetőségek: | a jelentkezési lapon megtalálható |
Célok:
- a gyár működéséhez kapcsolódó szolgáltatások beszerzési módszereinek áttekintése: specifikációk kérdése, szerződéstípusok, beszállítók száma, ....
- gyakori beszerzési kategóriák esetén konkrét beszerzési tippek nyújtása
- Benchmarking szakmai eszmecserék - értékes üzleti kapcsolatok
De a lényeg: Milyen területeken van még megtakarítási potenciál?
Akiknek kiemelten ajánljuk:
- ipari cégek jellemzően indirekt beszerzőinek - tapasztalt kollégákat is várunk, mert lesznek újdonságok
Stílus:
- Vitaindító előadásokkal felvezetett tartalmas kerekasztal-beszélgetések, fórum blokkok.
- Ez egy interaktív, a résztvevők aktivitására építő eszmecsere. Zárt szakmai körben a valós problémákról és a bevált megoldásokról beszélgetünk. Nem a kirakat a lényeg, hanem a mindennapi sikereink és kudarcaink.
Tartalom:
1.Facility Management kategória áttekintés
- Épületek bérlése
- Épület üzemeltetés
irodaterek, gyártási terület, raktárak, kert, érzékeny területek (hűtött-fűtött termelés)
- Őrzés-védés és takarítás
- Karbantartás és javítás: Rendszeres/tervezett - eseti
- Hulladékgazdálkodás
2. Prioritások meghatározása: Adat, adat, adat
- Komplexitás meghatározása
-Termék/szolgáltatás jellege: Volumen és kockázat
- Ami mindent visz: a sürgősség
3.Beszerzési folyamat
- Specifikáció – mire figyeljünk
- Árak – almát almával (TCO!)
- Insourcing vs Outsourcing
- Tenderfolyamat/tárgyalás
- Szerződések specialitásai: SLA-k, körbérek, kártérítések, nyomonkövetés
4.Beszállítócsere?
- Pro és Kontra
- Stakeholder management
Kerekasztal beszélgetések - kérdezz-felelek - benchmarking lehetőségek
Szakmai kapcsolatok – véleménycsere – oldott hangulat