CÉGEN BELÜLI KAPCSOLATOK ÉS ÉRDEKÉRVÉNYESÍTÉS

Típusa:  készségfejlesztő szakmai tréning
Időtartama:   2 tréning nap (16 tréning óra)
Legközelebb elérhető: 2020. ősz
Részvételi díj: 164.000 Ft/fő+ÁFA
Tréningvezető: Salamon Jolán
Kedvezmény lehetőségek: részletek a jelentkezési lapon!


JELENTKEZÉS

KIKNEK AJÁNLJUK?

Ezt az új tréninget az ellátási láncban dolgozó valamennyi munkatársnak javasoljuk. Tapasztaljuk, hogy a cégen belüli kapcsolatok sokszor nehezebben kezelhetőek, mint a külsők.  

Célja: A résztvevő szakemberek szakterületük érdekeit hatékonyan tudják majd képviselni úgy, hogy eközben javuljon a belső koordináltság és a részlegek közti együttműködés.

1. Érdekekek, ellentétek egy szervezeten belül
Mi van a színfalak mögött? Ki vagy mi mozgatja a szálakat?
Mi a döntések alapja, amit mi nem látunk?
Miért van az, hogy mi jobbak vagyunk, de mégsem mellettünk döntenek?

2. Félinformációkat kapok, a többit meg találjam ki?
Miért fontos a megfelelő információáramlás?
Hogyan érjük el, hogy javuljon a kommunkáció irányunkba?
Mit nyerhetünk/veszíthetünk azzal, ha hiányos az információ, amivel dolgoznunk kell?
3. Az ellátási lánc és szerepe és hatása egy termelővállalat életében
Mire és hogyan tudok hatni szériabeszerzőként, stratégiai beszerzőként?
Az indirekt beszerzés értékteremtő funkciói - hogyan legyek több, mint magasan képzett adminisztrátor?
Milyen tényezők befolyásolják a sikereim és a kudarcaim?
Miért érzem, hogy tőlem többet várnak el, mint a többi osztályon dolgozóktól?
A specifikáció, mint kulcsfontosságú tényező - együttműködés az igénylőkkel
4. Hol vagyok én a gépezetben?
Egész nap keményen dolgozom, túlórázom, mégis egy helyben toporgok.
Más fele annyit dolgozik, mégis őt emelik ki.
Ha jól csinálom, ez természetes. De ha elrontok valamit, az egyből feltűnik!
5. Beszerzés – értékesítés ellentét feloldása
Beszerzőként: Az értékesítés az árbevételre hajt, de a részletekre már nem figyel (?)
Álmom egy pontos forecast.
Vevői kapcsolattartóként: Nagyon kényelmesek vagyunk - a vevői igények egyre feszesebbek
Miért nem értik, hogy a vevőből élünk?
6. Beszerzés – logisztika viszonya
A jó ár érdekében lehet nagyobb az MOQ (?)
Gyártástervező és szériabeszerző egy hajóban evez.
Nem jó anyag jött, már megint át kell tervezni a gyártást!

7. Minőségbiztosítás és az operatív beszerzés
Lezárolták az anyagot, amit már annyira vártunk - Kérdéses anyag nem kerülhet a termelésbe. Ez miért nem egyértelmű?
Rendelj mástól, mert a mostani csak rosszat tud szállítani!
Sürgős a termelésnek az anyag, miért nem vizsgálod már be?!

8. Az ellátási lánc és a vállalatvezetés viszonya
Alapvető elvárás a KPI-ok teljesülése, de néha annál is többet várnak el tőlünk.
Miért kell annyit várni, míg jön a saving?
Mi tart annyi ideig egy új beszállító megtalálásában?
Miért vannak már megint egekben a készletek?
Kik is a legfontosabb vevőink - allokáció

9. Mi mindent megtettünk, mégsem úgy alakult… - életből vett esetek
Elbuktunk, de nem rajtam múlt.
Nem jött össze, én hibáztam.
Hogyan tovább egy sikertelen eset után?

10. Kitörni a szürkeségből és elismertetni a munkám eredményeit – életből vett esetek
Évekig észre sem vesznek, aztán fordul a kocka…
Mire kell figyelnem, hogy lássák az eredményeim?
Hogyan maradjak motivált?


 

Szakmaiság - oldott hangulat - személyes fejlődés


JELENTKEZÉS