BESZÁLLÍTÓI KONFLIKTUSOK KEZELÉSE II.
Típusa: | szakmai készségfejlesztő tréning |
Időtartama: | 2 tréning nap (16 tréning óra) |
Legközelebb elérhető: | 2020. ősz |
Részvételi díj: | - |
Tréningvezető: | Pitroff Mariann |
Kedvezmény lehetőségek | a jelentkezési lapon! |
Kiknek ajánljuk?
Elsősorban azoknak, akik a "Beszállítói konfliktusok kezelése I.' tréningen már részt vettek: diszponenseknek, logisztikusoknak, operatív beszerzőknek, egyszóval azoknak, akik a napi szintű beszállítói konfliktusok között őrlődnek.
Célok:
A tréning segít a mindenáron legyen anyag típusú helyzetek megoldásában
Ötleteket és módszereket nyújtunk a különböző anyagellátási konfliktusok megoldásához
Valós helyzeteken dolgozunk és közben a jó hangulat is garantált.
Ízelítő a témakörökből:
A kis vevői pozíció:
- kapunk mi is anyagot? - "A személyes kapcsolatok fontossága"
- mindennapi sikereink és kudarcaink - "Hogyan viszonyuljak hozzájuk?"
- módosítások termékben és időben - "Ez egy örökzöld téma - de miért reagálnak teljesen másként a beszállítók?"
- nem annyit szállított, amennyit visszaigazolt - "Ki fizesse a sürgősségi fuvart?"
- új kapcsolattartó a beszállítónál - "A kapcsolatok kialakítása e-mailben és telefonon"
Reklamációs helyzetek:
- Rendszeresen kevesebb érkezik - "Mivel bizonyítsuk?"
- Minőségi problémák - "Vigye vissza és javítsa ki...."
- Más jött - "Azonnal kellene a megfelelő termék!"
- A társosztályok elégedetlenek a beszállítókkal - "A belső kapcsolatok fontossága"
Az elektronikus kommunikáció (egy kis ismétlés)
- Az e-mail szabályai - "Nyissa meg, értse meg, válaszoljon és intézkedjen!"
A valóban nehéz helyzetek
- A kifutó termékek sajátosságai - "Amikor már nullához konvergál a beszállítói motiváció..."
- Hiány a piacon: - "Légyszi nekünk is...?"
- Megrendeltük - töröltük, de most mégis kell
A tréning vállalatokhoz kihelyezett formában is megvalósítható.
GYAKORLATI SZITUÁCIÓK - OLDOTT HANGULAT - SZAKMAI FEJLŐDÉS