BESZÁLLÍTÓI KONFLIKTUSOK KEZELÉSE II.

 

Típusa:   szakmai készségfejlesztő tréning
Időtartama:     2 tréning nap (16 tréning óra)
Legközelebb elérhető:  2020. ősz
Részvételi díj: -
Tréningvezető: Pitroff Mariann
Kedvezmény lehetőségek a jelentkezési lapon!


JELENTKEZÉS

Kiknek ajánljuk?

Elsősorban azoknak, akik a "Beszállítói konfliktusok kezelése I.' tréningen már részt vettek: diszponenseknek, logisztikusoknak, operatív beszerzőknek, egyszóval azoknak, akik a napi szintű beszállítói konfliktusok között őrlődnek.

Célok:

A tréning segít a mindenáron legyen anyag típusú helyzetek megoldásában

Ötleteket és módszereket nyújtunk a különböző anyagellátási konfliktusok megoldásához
Valós helyzeteken dolgozunk és közben a jó hangulat is garantált.

Ízelítő a témakörökből:

A kis vevői pozíció:
- kapunk mi is anyagot? - "A személyes kapcsolatok fontossága"
- mindennapi sikereink és kudarcaink - "Hogyan viszonyuljak hozzájuk?"
- módosítások termékben és időben - "Ez egy örökzöld téma - de miért reagálnak teljesen másként a beszállítók?"
- nem annyit szállított, amennyit visszaigazolt - "Ki fizesse a sürgősségi fuvart?"
- új kapcsolattartó a beszállítónál - "A kapcsolatok kialakítása e-mailben és telefonon"


Reklamációs helyzetek:
- Rendszeresen kevesebb érkezik - "Mivel bizonyítsuk?"
- Minőségi problémák - "Vigye vissza és javítsa ki...."
- Más jött - "Azonnal kellene a megfelelő termék!"
- A társosztályok elégedetlenek a beszállítókkal - "A belső kapcsolatok fontossága"

Az elektronikus kommunikáció (egy kis ismétlés)
- Az e-mail szabályai - "Nyissa meg, értse meg, válaszoljon és intézkedjen!"

A valóban nehéz helyzetek
- A kifutó termékek sajátosságai - "Amikor már nullához konvergál a beszállítói motiváció..."
- Hiány a piacon: - "Légyszi nekünk is...?"

- Megrendeltük - töröltük, de most mégis kell

 

A tréning vállalatokhoz kihelyezett formában is megvalósítható.

GYAKORLATI SZITUÁCIÓK - OLDOTT HANGULAT - SZAKMAI FEJLŐDÉS