BESZÁLLÍTÓI KONFLIKTUSOK KEZELÉSE I.

 

Típusa:   szakmai készségfejlesztő tréning
Időtartama:     2 tréning nap (16 tréning óra)
Legközelebb elérhető:  2019. október 3-4.
Részvételi díj: 156.000 HUF + ÁFA/fő
Tréningvezető: Pitroff Mariann
Kedvezmény lehetőségek részletek a jelentkezési lapon!


JELENTKEZÉS

Kiknek ajánljuk?

Diszponenseknek, logisztikusoknak, operatív beszerzőknek, egyszóval azoknak, akik a napi szintű beszállítói konfliktusok között őrlődnek.

Célok:
Sok-sok szakmai példával, helyzetgyakorlattal feldolgozni a beszállítókkal napi kapcsolatban lévő beszerzők és logisztikusok  mindennapi konfliktusait, kommunikációs helyzeteit
Feljeszteni az elektronikus levelezési képességeket, növelni a telefonos kommunikáció során a magabiztosságot

Ízelítő a témakörökből:

I. SÜRGETÉS
- A tervezett beszállítási időpont után derül ki, hogy nem érkezett meg az anyag.
- Feladatok és azok sorrendje; elektronikus és telefonos kommunikáció
- A beszállító előre és időben szól az anyaghiányról, késésről
- Feladatok és azok sorrendje; elektronikus és telefonos kommunikáció
- Miként érjük el, hogy a mi anyagainkat vegyék előre?

II. A VISSZAIGAZOLÁS
- A beszállító rendszeresen elmulaszt visszaigazolást adni.
- Csak a kapcsolattartó „lusta” vagy valóban vészhelyet van?
- Az automatikus visszaigazolások előnyei és veszélyei

III. TÉVEDÉSEK
- Nem azt a terméket kaptuk, amit kértünk és visszaigazoltak.
- Hogyan reklamáljunk eredményesen?
- A rendkívüli intézkedések (légifuvar, átcsoportosítás….)
- Mennyiségi többlet - Több jött! Átvegyük vagy visszaküldjük? - Szándékosan küldött többet a beszállító?
- Hiányzó dokumentáció  Nincs vagy nem egyezik a dokumentáció – a raktár átveszi?
- A gyors reagálás elérése

IV. A MÓDOSÍTÁSOK
- A saját cégünk hibáira visszavezethető problémák
- Más verziójú terméket kérünk, mint amit megrendeltünk –az átfutási időn belül
- Nem egyértelmű a specifikáció/dokumentáció – és a beszállító nem azt küldi, amire mi „gondoltunk”
- A több kell – kevesebb kell esetei
- A változó darabszám kérdése
- A hamarabb kell – később kell esetei
- Mit kell éreznie a beszállítónak a termelési tervünk változásából?
- A megrendelések törlése
- Hogyan őrizzük meg arcunkat?
- Tényleg veszteség a beszállítónak vagy esetleg még örül is a lemondásnak?

A tréning vállalatokhoz kihelyezett formában is megvalósítható.

GYAKORLATI SZITUÁCIÓK - OLDOTT HANGULAT - SZAKMAI FEJLŐDÉS