BESZÁLLÍTÓI KONFLIKTUSOK KEZELÉSE I.
Típusa: | szakmai készségfejlesztő tréning |
Időtartama: | 2 tréning nap (16 tréning óra) |
Legközelebb elérhető: | 2021. április 27-28. |
Részvételi díj: | 164.000 HUF + ÁFA/fő |
Tréningvezető: | Pitroff Mariann |
Kedvezmény lehetőségek | részletek a jelentkezési lapon! |

JELENTKEZÉSI LAP
Kiknek ajánljuk?
Diszponenseknek, logisztikusoknak, operatív beszerzőknek,
egyszóval azoknak, akik a napi szintű beszállítói konfliktusok között őrlődnek.
Célok:
Sok-sok szakmai helyzetgyakorlattal feldolgozni a beszállítókkal napi kapcsolatban lévő beszerzők és logisztikusok mindennapi konfliktusait, kommunikációs helyzeteit
Feljeszteni az elektronikus levelezési képességeket, növelni a telefonos kommunikáció során a magabiztosságot
Ízelítő a témakörökből:
I. LEMONDUNK, MÓDOSÍTUNK, TÖRLÜNK - csak elegánsan
- A Covid hatás a beszerzésben: újra erőpozícióban a beszerzés?
- A csökkenő mennyiségek hatása - kevesebb kell, de gyorsabban- A beszállító csődközelben: a jelek
- A kapcsolatok fontossága: ezen múlhat minden- A később még kell kérdés helyes megválaszolása, amikor fogalmunk sincs
II. VAGY ÉPP SÜRGETÜNK...
- A tervezett beszállítási időpont után derül ki, hogy nem érkezett meg az anyag.
- Feladatok és azok sorrendje; elektronikus és telefonos kommunikáció
- A beszállító előre és időben szól az anyaghiányról, késésről
- Feladatok és azok sorrendje; elektronikus és telefonos kommunikáció
- Miként érjük el, hogy a mi anyagainkat vegyék előre?
III. A VISSZAIGAZOLÁS
- A beszállító rendszeresen elmulaszt visszaigazolást adni.
- Csak a kapcsolattartó „lusta” vagy valóban vészhelyet van?
- Az automatikus visszaigazolások előnyei és veszélyei
IV. TÉVEDÉSEK
- Nem azt a terméket kaptuk, amit kértünk és visszaigazoltak.
- Hogyan reklamáljunk eredményesen?
- A rendkívüli intézkedések (légifuvar, átcsoportosítás….)
- Mennyiségi többlet - Több jött! Átvegyük vagy visszaküldjük? - Szándékosan küldött többet a beszállító?
- Hiányzó dokumentáció Nincs vagy nem egyezik a dokumentáció – a raktár átveszi?
- A gyors reagálás elérése
V. A MÓDOSÍTÁSOK
- A saját cégünk hibáira visszavezethető problémák
- Más verziójú terméket kérünk, mint amit megrendeltünk –az átfutási időn belül
- Nem egyértelmű a specifikáció/dokumentáció – és a beszállító nem azt küldi, amire mi „gondoltunk”
- A több kell – kevesebb kell esetei
- A változó darabszám kérdése
- A hamarabb kell – később kell esetei
- Mit kell éreznie a beszállítónak a termelési tervünk változásából?
- A megrendelések törlése
- Hogyan őrizzük meg arcunkat?
- Tényleg veszteség a beszállítónak vagy esetleg még örül is a lemondásnak?
A tréning vállalatokhoz kihelyezett formában is megvalósítható.
GYAKORLATI SZITUÁCIÓK - OLDOTT HANGULAT - SZAKMAI FEJLŐDÉS

JELENTKEZÉSI LAP